Installatsioon
View more presentations from Aneli Teder
Tunnikava
Sihtgrupp: 10. klass
Teema: Installatsioon „Kõnekäänd“
Maht: 1x 45 minutit, 10 minutit eelnevalt teema sissejuhatus.
Õpiväljundid: Ülesande läbimise järel õpilane:
On tunniks ette valmistunud
Teab , mis on konseptsioon ja kontekst
Oskab konseptsiooni teostamiseks valida kunstivormi ja planeerida tegevust
On oma ideid teostanud
Õpetajapoolne lisaväljund
Põhimõisted: konseptsioon, kontekst, objekt, installatsioon, metafoor, kõnekäänd, ülekantud tähendus.
Materjalid: tunnikonspekt, näitmaterjalid.
Meetodid: vestlus, individuaalne töö, paaristöö.
Tunnistruktuur:
Enne tundi eelmise tunni lõpust 10 minutit, et seletada, mis on installatsioon ja jagada kõnekäänud, et õpilased saaksid kodust materjale kaasa tuua.
Tund (45 min) –
10 min: tunni alustamine, ülesande üle seletamine ja materjalide välja võtmine
33 min: Installatsiooni kokku panemine ja paigutamine. Oma installatsiooni esitlemine ja seletamine. Hindamine.
5 min: tunni lõpetamine, tööpinna korrastamine.
Vahendid: pliiats, kodust kaasa võetud materjalid, mis on valitud kõnekäänuga seotud.
Hindamine: Koondhinne tunnis kaasa töötamise ja installatsiooni eest. Installatsiooni hinne sõltub õpilase esitlusest ja seletusest, sellest, kuidas installatsioon väljendab valitud kõnekäänu otsest tähendust.
Kodune töö: Vajalike vahendite kaasa võtmine.
Need rühmad, kellel installatsiooni tegemiseks vajalikud vahendid kaasas polnud, pidid samal teemal tegema 2 minuti pikkuse performance'i.




No comments:
Post a Comment