Sihtgrupp: 3. klass
Teema: Virmalised
Maht: 2x 45 min
Õpiväljundid: Ülesandee läbimise järel õpilane:
Teab, millised näevad virmalised välja
Oskab segada güašš värve
On avastanud, millist värvi võivad olla virmalised
On õppinud kujutama loodusnähtust virmalised
On osalenud arutelus
Põhimõisted: virmalised, põhjapoolus, lõunapoolus.
Materjalid: tunnikonspekt, pildimaterjal.
Meetodid: arutelu, näitlikustamine, individuaalne töö.
Tunnistruktuur:
Esimene tund (45 min) –
15 min: tunni alustamine, virmalistest pildimaterjali näitamine, ülesande tutvustamine ja teema seletamine. Ülesanne tuleb teha ainult värvidega ja alusjoonist seekord ei tehta. Tähtis on meeleolu väljendamine läbi värvide, mitte detailide ja kujundite.
20 min: Töö plaanimine ja tegemine.
5 min: tunni lõpetamine, tööpinna korrastamine.
Teine tund (45 min) –
10 min – tunni alustamine, teema meelde tuletamine.
30 min: Tööde tegemine, lõpetamine ja hindamine
5 min: tunni lõpetamine, töökoha korrastamine.
Vahendid: pliiats, kustukumm, guažž värvid.
Hindamine: Koondhinne protsessi hindest ja tulemuse hindest. Tulemushinne – värvide väljendusrikkus ja segamine, pinna katmine ning töö korrektus.
Kodune töö: Vajalike vahendite kaasa võtmine.
Enne tööle asumist vaatasime õpetaja arvutist virmaliste pilte ja rääkisime kuidas virmalised tekivad.









No comments:
Post a Comment