Thursday, March 31, 2011

Kunstiajalugu

10. KLASS
Tunnikava

Sihtgrupp: 10.klass
Teema: Rooma arhitektuur ja skulptuur
Maht: 1 x 45 min
Õpiväljundid: Tunni läbimise järel õpilane:
Teab, millised olid Rooma arhitektuuri ehitustehlised uuendused
Oskab nimetada tähtsamaid Rooma ehitisi ja skulptuure
Teab, mis oli iseloomulik Rooma skulptuurile ja maalikunstile
On osalenud arutelus
Põhimõisted: võlvid, akvedukt, termid, Collosseum, triumfikaar, foorum, basiilika, Trajanuse sammas, Pantheon, portreeskulptuur, põrandamosaaik, seinamaal, tahvelmaal.
Materjalid: Tunnikonspekt, Power Pointi esitlus, õpik.
Meetodid: loeng, arutelu, iseseisevtöö, analüüs.
Tunnistruktuur:
5 min: tunni alustamine, vahendite välja võtmine.
35 min: Power Pointi esitlus ja loeng, näitlikustamine, konspektide kirjutamine, arutelu ja maalide analüüs.
5 min: vahendite ära panemine, töökoha korrastamine ja tunni lõpetamine.
Vahendid: õpik, vihik, pastapliiats.
Hindamine: Tulemushinne – kokkuvõttev kontrolltöö konspekti abiga.
Kodune töö: Puudub.

12. KLASS
Tunnikava

Sihtgrupp: 12.klass
Teema: Sürrealism
Maht: 1 x 45 min
Õpiväljundid: Tunni läbimise järel õpilane:
Teab, mis on sürrealismile iseloomulikud tunnused
Oskab nimetada tähtsamaid sürrealistlike kunstnikke
On osalenud kunstiteoste analüüsis
Põhimõisted: sürrealism, veristlik sürrealism, optiline effekt, sümbolism.
Materjalid: Tunnikonspekt, Power Pointi esitlus, õpik.
Meetodid: loeng, arutelu, iseseisevtöö, analüüs.
Tunnistruktuur:
5 min: tunni alustamine, vahendite välja võtmine.
35 min: Power Pointi esitlus ja loeng, konspektide kirjutamine, arutelu ja maalide analüüs.
5 min: vahendite ära panemine, töökoha korrastamine ja tunni lõpetamine.
Vahendid: õpik, vihik, pastapliiats.
Hindamine: Tulemushinne – kokkuvõttev kontrolltöö, valikvastuste vormis.
Kodune töö: Tööks ette valmistumine.

Dada
View more presentations from Aneli Teder
Tunnikava

Sihtgrupp: 12.klass
Teema: Dadaism
Maht: 1 x 45 min
Õpiväljundid: Tunni läbimise järel õpilane:
Teab, mis on dadaismile iseloomulikud tunnused
Oskab nimetada tähtsamaid dadaismi kunstnikke
On osalenud kunstiteoste analüüsis
Põhimõisted: dadaism, ready-made, graafika, trükikunst.
Materjalid: Tunnikonspekt, Power Pointi esitlus, õpik.
Meetodid: loeng, arutelu, iseseisevtöö, analüüs.
Tunnistruktuur:
5 min: tunni alustamine, vahendite välja võtmine.
35 min: Power Pointi esitlus ja loeng, konspektide kirjutamine, arutelu ja maalide analüüs.
5 min: vahendite ära panemine, töökoha korrastamine ja tunni lõpetamine.
Vahendid: õpik, vihik, pastapliiats.
Hindamine: Tulemushinne – kokkuvõttev kontrolltöö, valikvastuste vormis.
Kodune töö: Puudub.

Õpilaste ettekanded
Tunnikava

Sihtgrupp: 12.klass
Teema: Funktsionalism, konstruktivism, Lääne-Euroopa kunst 1920 – 1940, Mehhiko kunst, Totalitaarsete riikide kunst.
Maht: 1 x 45 min
Õpiväljundid: Tunni läbimise järel õpilane:
On saanud kogemuse esinemisel ja ettekande tegemisel.
Oskab teha PowerPointi esitlust
Oskab iseseisvalt õpikuga tööd teha
On koostanud konspekti läbi võetud teemast.
On osalenud kunstiteoste analüüsis
Põhimõisted: funktsionalism, konstruktivism, arhitektoonika, ebasümmeetria, Bauhaus, purism, De Stijl, Art Deco, avangardism, postimpressionism, sotsiaalne realism, seinamaal, akademism.
Materjalid: Tunnikonspekt, Power Pointi esitlus, õpik.
Meetodid: loeng, ettekanne, arutelu, iseseisevtöö, analüüs.
Tunnistruktuur:
5 min: tunni alustamine, vahendite välja võtmine.
35 min: Igal rühmal aega esitleda oma ettekanne 5-8 minutit, pidi koosnema vähemalt 8 slaidist koos pildimaterjali ja tekstiga. Pärast iga esitust paar minutit aega arutada klassiga antud ettekannet, esitada küsimusi ja anda hinnang. Õpetaja esitab ettekande ajal täiendavaid küsimusi.
5 min: tunni lõpetamine, järgmise tunni ettekannete meelde tuletamine.
Vahendid: õpik, vihik, pastapliiats, konspekt, PowerPointi ettekanne.
Hindamine: Hinne ettekande eest kuid ka kokkuvõttev hinne kontrolltööna, kõigi ettekannete teemade kohta.
Kodune töö: Valmistada ette enda ettekanne.

No comments:

Post a Comment